Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My little Adam Danish Grows Up

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, November 27, 2005

Ku Berserah


Hembusan angin dingin membelai jiwaku ..
Bergelora perasaan pabila kau menjauhkan diri dari ku ..
Seolah cinta suciku tak bermakna lagi untuk dirimu ..
Apakah .. maksudnya semua ini

Mungkinkah adanya kesilapan dariku ..
Yang tak pernah ku duga ..
Maafkanlah oh sayangku Oh percayalah ..
ku tak bermaksud begitu
Jangan tinggal daku ..
Keseorangan ..

Ku berserah
Kepadamu Maha Esa
Mungkin takdir
Telah menentukan segalanya
Ku berserah
Kepada apa yang telah berlaku pada diriku ini
Hanya diKau
Dapat merubah segalanya
Pada diKau saja
Ku mengharap
Moga kau kembali
Berikanlah kasih
Nyalakan lah lilin cinta .. kita …

Kupohon kan kemaafan dengan ikhlas hatiku
Ku tak rela dipisahkan
Walaupun sementara
Sambutlah tangan ku ini
Genggami seeratnya
Namun kini
Semuanya ku berserah

p/s:"Ya Allah dekatkanlah aku dengannya...aku tak sanggup dipisahkan..."

Nak give up

Kenapalah aku harus hidup dlm keadaan berteka-teki.aku nak noktahkan dalam hidup aku...xlah aku terkejar2...ni apa yg aku nak x dtg tp apa yg aku xnak tulah yg datang..kadang2 aku malas nak teruskan...xnak berusaha dah..cukuplah apa yg aku dah dpt dan ada...tp tu bkn aku...dania "kau harus wake up...wake up"dania bkn mudah mengaku kalah...untuk berjaya dan maju kita perlu berusaha untuk dapatkan apa yang diingini...mungkin belum tertunai lagi..Allah mahu menguji aku...Untuk apa Allah ciptakan aku kalu semuanya nak mudah je dapat tanpa berusa...Bak kata Pn.Fadhilah Allah ciptakan kita ada kekurangan,ada kebaikan,dan semua tu Allah je yg tau.."Ya Allah kabullah permintaanku..." Deminya aku akan teruskan...walaupun mungkin aku akan kecewa nnt..aku dah berusa...bertawakallah...aku berserah je...

GuGuRNyA tUgU ILuSi

Terhimpit pilu di dada,
Mengalir deras air mata,
Kala sepi terus melanda,
Sayu, pilu ku terasa...

Sewaktu dingin malam berlalu,
Bintang menjadi tempat mengadu,
Persoalan membelengu diri,
Duka menghiris hati ini.

Apakah memang ku bersalah?
Untuk memendam rasa cinta?
Adakah benar cinta yang ku alami?
Atau hanya sekadar ilusi?

Pabila ku hampir terlena,
Pelukan bayangmu yang ku rasa,
Alunan suaramu membisik sayu di telinga,
Lakaran wajahmu menghiasi mimpi indah...

Akan ku musnahkan tugu harapan,
Akan ku anggap kau sebagai teman,
Sekiranya kita berdua,
Tidak ditakdirkan bersama...

Saturday, November 26, 2005

tah....

"Jangan sesekali mengucap selamat tinggal jika kamu masih mahu mencuba.Jangan sesekali menyerah jika kamu masih merasa sanggup.Jangan sesekali mengatakan tidak mencintainya lagi jika kamu masih tidak dapat melupakannya"

khas buat sahabatku....hargailah walaupun sedetik cuma...

Friday, November 25, 2005

sEmanGat Baru

syukur alhamdulillah dapat jugak aku sambung lg ke sem4...ingat2 dah kena repeat...Allah masih menyayangi aku...dan jugak berkat doa abah n mama aku...result pun naik,tkejut gak aku time tgk...skrg ni aku kan berusaha lbh gigih lg...nak gak rasa DL skali...biarlah org kata sem4 subjek susah bangat boleh bunuh aku...aku akn cuba yg sebaik2nya...aku xnak hampakan harapan abah n mama...insyaallah.....doakanlah utk aku yek....