Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My little Adam Danish Grows Up

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, June 15, 2008

eMo!!!

Photobucket Photobucket Photobucket

M e n j a g a H a t i b y Y u v i e & N u n o

masih tertinggal bayanganmu
yang telah membekas di relung hatiku
hujan tanpa henti seolah pertanda
cinta tak di sini lagi
kau tlah berpaling

reff:
biarkan aku menjaga perasaan ini, ohh
menjaga segenap cinta yang telah kau beri
engkau pergi, aku takkan pergi
kau menjauh, aku takkan jauh
sebenarnya diriku masih mengharapkanmu

masih adakah cahaya rindumu
yang dulu selalu cerminkan hatimu
aku takkan bisa menghapus dirimu
meski ku lihat kini
kau di seberang sana

repeat reff

andai akhirnya
kau tak juga kembali
aku tetap sendiri
menjaga hati

repeat reff [3x]

sejujurnya diriku masih mengharapkanmu

Friday, June 13, 2008

cuba selesaikannya

ini diberi oleh fadil dgn razi..

fadil mempunyai rm30.
fadil bahagikan rm10 pada ida, rm10 pada razi dan rm10 pada erda..
then dorang nak pergi sewa challet harga rm25..
so dorg kumpul duit yang diberi setiap sorg oleh fadil tadi..
jadi rm30-rm25, maka tuan challet tu pulangkan baki rm5..
maka baki rm5 itu diberi rm1 pada ida,rm1 pada razi dan rm1 pada erda..
baki duit yang rm5 tinggal lg rm2..
jadi modal setiap seorg untuk sewa challet adalah rm9 sebab dah dipulangkan rm1 itu..
rm9 darab dengan 3 ialah rm27..
rm27 ditambah dengan baki rm2 yang tidak dibahagi lagi adalah rm29.
jadi kemana hilangnya rm1????
cuba pikirkan..

Wednesday, June 11, 2008

today!!!

sesungguhnya hari ini merupakan hari paling busan dan mengusutkan..
aku tak tau nak buat apa..lambat betul start belajar,bila start belajar,lambat pula cuti..
tensennya..rasa nak lari dari semua ni..buat itu tak kena buat ini tak kena..
dah nak buat apa..baik aku jadi diri aku sendiri,dari mengikut kata orang..
nanti aku juga susah..aku nak lari jauh-jauh,tenangkan minda ini...betapa busannya aku..
lambat tol erda kita nak pegi berjalan..lepak dengan member2 kita..

Sunday, June 08, 2008

holiday

aku baru balik dari langkawi..tapi tak de best sgt langkawi..
naik kabel pun aku takot..xrasa r camne..sebab spanjang naik kabel
aku menjerit jer,tkot punya pasal..aku tak tgk kat bawah kabel apa bnda ke apa..
sampai adik aku yang umur 6tahun bleh ckp,diam skit...bising jer..
last2 tak tahan sgt,dia ambik tgn dia tutup mulut aku...
kurang ajar betul..tau lah berani..aku ni gayat skit..macam naik roller coster jer..
lps aku naik kabel nak pegi jln2 sekitar langkawi..last2 tertido,pnat sangat naik kabel..
esokan tu aku balik..then smpai flight kL,aku p mid valley shopping baju..habis gak rm200++..
pahtu esok trs balik kmaman..pnat woww..