Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My little Adam Danish Grows Up

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, April 30, 2014

My son

Pejam celik pejam celik kejap je masa berlalu. Anak mommy dan papa dah sembilan bulan. Dah nak setahun hero mommy dan papa ni yea. Banyak benda dah mommy tengok perkembangan adik. Mommy tak kisah apa orang nak cakap pasal adik yang pasti mommy tahu adik macam mana. Adik adalah yang terbaik buat mommy dan papa yang Allah kurniakan. Mommy harap masa hadapan adik menjadi anak yang baik, soleh, tak tinggal solat.

Sembilan bulan
Lapan bulan
Tujuh bulan
Enam bulan
Lima bulan
Empat bulan
Tiga bulan
Dua bulan
Sebulan
Hari ketiga
Dania amidala : moga keluarga kita dirahmati, diberkati, bahgia dan dilindungi oleh Allah taala..ameen

Konvokesyen my little sister

Alhamdulillah, my sis konvo..Tapi yang terlebih konvo ofkoslah i. hehehhe..Halfday keje terus drive ke dungun.
Dania dan my love, my soul, my heart..nanti turn abang pulak konvo, insyallah..;)

......malas nak bercerita okeyhh..biar gambar sendiri berbicara

senyum semewek cik ti kita..apa-apa congrat dan semoga terus berjaya di masa akan datang. Jual kain cotton jangan lupa bagi-bagi free sikit kat kakak kesayangan okeyh..bolehlah sape-sape nak cari kain cotton ke abaya ke tudung ke ke kiosk cik ti di giant kijal dan kunjung ke FB wan siti mariam

Dania amidala : mommy realy-realy miss u adam danish.