Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My little Adam Danish Grows Up

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, April 16, 2009

plz forgive me

huhuhuhu aku merasa terlalu sangat bersalah,
asyik berfikir je..aduh camnelah..
kenapa aku sangat kejam, kerana sakit hati sangat aku bertindak sekejam itu..
ishhh bersalahnya, aku mintak maaf sangat2..
aku betul2 xexpect dia akan datang sini..
plak tu tgh marah2, tetiba esk msg suh pkai baju elok mak abah ada..
dah ada kat sini, betul2 nak mainkan aku.
bersalah sangat2..aku tak tahu nak buat camne, nak diamkan diri
atau call mintak maaf..tapi yang pasti aku berasa sangat bersalah.
andai kata boleh undur waktu aku nak berlaku lagi, dan akan kuar jumpa.
biar masa tu aku sakit hati sangat.

Friday, April 10, 2009

apalah nasib mr.oop ku

aihhhh, sedihnya aku dengan paper semalam...
apalah nasib oop aku nnt...
kenapa encik mat nor xda dalam dewan tu..
banyak aku nak tanya..
eeiiii blh tak aku ni...aku btol2 rasa mcm sikit je dapat..
tahlah, xtau nak cakap aku..
btl2 muddy, harap encik mat nor tolonglah jugak..
risau sgt2..4 jam kredit oop..sekali jatuh, mmg lingkup result aku..
dahlah sqa mmg nak lingkup dah..

Sunday, April 05, 2009

give me spirits

hyezzz, aku kena kuatkan semangat.lawan semua, aku boleh berjuang sendiri..
buktikan..final exam ni aku boleh buat, apa yang penting tanam azam dalam-dalam.
kuatkan semangat, lawan semua sifat negatif..buktikan pada semua..
jangan terlalu ikot emosi, apa yang penting sekarang fokus stdy, sembahyang jangan lewat,
ngaji, sembahyang hajat..lupakan semua perkara lalu, jadikan ia sebagai pengajaran. dan perbaikinya supaya perkara lalu tidak akan berulang kembali.pah2 lawan tido, jangan makin hampir exam makin rancak tido. nak tido sangat tidolah lepas habis final, berapa hari sangat nak bertungkus lumus. tak sampai 1 bulan pon, tak sampai 2minggu pon. tapi stdy, stdy gak.. cari jugak tajuk untuk final projek..aku juga mampu buat projek akhir dengan berjaya.orang lain boleh buat aku pon boleh bt..aku kena buktikan pada semua..aku kena rajin..aku pasti boleh..ya allah permudahkan jalan aku, permudahkan hidup aku..

Friday, April 03, 2009

Peperiksaan Semester Dis 08/09


TMK3109
PENGATURCARAAN BERORIETASIKAN OBJEK
4 JAM KREADIT
10/04/09
3-5PTG


TMK3110
STRUKTUR DISKRIT
4 JAM KREADIT
13/04/09
3-5PTG


TMK3108
PANGKALAN DATA
4 JAM KREADIT
10/04/09
12-2PTG


TMK3201
KUALITI PERISIAN
3 JAM KREADIT
21/04/09
12-2PTG