Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My little Adam Danish Grows Up

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, April 24, 2006

RiNdUUUU

nape nasib aku malang sangat minggu ni ek...
dahlah sabtu ptg hari paling sedih sgt...uwaaa
kucing kesayangan aku mati kena lnggar kete...
sian sgt time dia mati...masa letak ubat kat dia, dia tarik nafas pjg2 sgt...
xsanggup nak tgk...ingat nak p bawak p klinik tp dah umur dia pendek...
mati jugak petang tu...petang tu jugak adik aku p tanam kat belakang rumah...
tinggallah kucing hitam dengan putih ja...tp kesian r kucing hitam,dia dah r
rapat dengan kucing tu..sekarang dah x de kawan...tido sorang2...petang tu
kucing hitam garang gila dah r tgk mata dia berair jaaa...mcm menangis ja...
rindu betul kat kucing tu...tulah aku, time ada depan mata xnak hargai...
bila dah xda tulah baru rasa....

0 conteng disini: