Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My little Adam Danish Grows Up

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, November 16, 2007

sory ada

alkisahnya...

aku dah lupa malam 2 bila,tp xsilap mlm raya rr..
aku bese bila tido kat umah akan tido tengah...
mmg mcm 2 tabiat aku...bkn apa tkot blackout..
ada tido blah kanan aku,siti lak belak kiri..
aku ni almaklum rr bila tdo mmg xingat dunia dah..
bom meletup pun aku xdgr...
tgh aku syok duk tido aku p sepak perut ada...
tah mcm mana tah aku boleh bt mcm 2...
mesti dia himpit aku..aku ni xleh tido org himpit2...
pg tu ada pun ckp,tido buas nak mampos..
kalu ada pregnent leh keguguran situ dah..dia ckp sakit nak mampus...
mcm kena apa ja...sorylah ada,bkn sengaja,btl2 xsedar rr..
kesian kat ada,sorry ek sayang...
btl2 xsengaja...

0 conteng disini: