Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My little Adam Danish Grows Up

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, November 02, 2014

Happy Wedding Day Ayu & Nik

Selamatmendirikan bahtera rumahtangga my cousin ayu dan nik. Pengantin sangat gojes tau. Mel doakan semoga kalian bahgia hingga ke syurga dan dikurniakan cahaya mata yang cumel-cumel.

Makan Beradab, time aku dulu pengantin gelojoh..Tak ambik peduli dah cameraman ke apa ke janji bedal makanan dulu.. Lapor sangat.

Anak Mommy and Papa dah besar dah. Macam dah boleh jadi abang je mommy tengok. Mommy sayang adik dunia akhirat.

We're complete family Papa + Mommy = Adam Danish

Mommy & Papa yang makin makin sihat. Usaha mommy selama ni berjaya buatkan papa gem gem..Tu mommy bukan masak hari-hari. Kalu hari-hari masak tak taulah nak cakap apa.hihihi


Dania amidala: Semoga perkahwinan ini membawa keberkatan dan keredhaan Allah SWT. Moga jodoh kita berpanjangan papa hingga ke jannah. Ameen.. Papa cinta hati mommy dunia akhirat

0 conteng disini: