Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My little Adam Danish Grows Up

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, February 07, 2007

Rahsia Bulan Aku

*Sangat setia dan pemurah.
-erm btl tu,aku rasa aku ni pemurah, setia yea rr

* Bersifat patriotik.
-btl ka?rasa yea jugak..hehe

* Sangat aktif dalam permainan dan pergaulan.
-memang terlampau aktif..aku minat sukan tp skrg dah semput
lama dah tinggal..aku semua kawan

* Sikap kurang sabar dan tergesa-gesa.
-memang pun aku ni tergesa-gesa

* Bercita-cita tinggi.
-yea r,semua org mcm tu

* Suka menjadi orang yang berpengaruh dalam organisasi.
-xdalah

* Seronok bila didampingi.
-seronok rr ada hubby mucuk yg manja,family sayang

* Suka bercampur dengan orang.
-tgk mood

* Suka dipuji, diberi perhatian dan dibelai.
-mesti rr nak diberi perhatian,dibelai..aku pun insan biasa jugak

* Sangat jujur, amanah dan bertolak ansur.
-yea

* Tidak pandai berpura-pura.
-memang xpandai berpura-pura,xleh nak berlakon langsung

* Cepat marah.
-aku ni susah nak marah,tp bila marah habis rr

* Perangai yang mudah berubah-ubah.
-yea mcm tau-tau ja

* Tidak ego walaupun harga dirinya sangat tinggi.
-erm memang aku xego

* Benci pada kongkongan.
-memang benci,silap-silap aku protes tau

* Suka berlawak.
-ni memang no1 tau

* Pandai buat lawak dan berfikiran logik
-aku rasa pandai mengusik,menyakat org adalah

0 conteng disini: