Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My little Adam Danish Grows Up

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, August 21, 2007

i'm so sorry

halooo...tah sesuai x tjuk bnda aku karang ni,
almaklum rr aku BM bhgian mgayat ni lemah btl..
aku btl bz...nak mengupdate blog pun xsmpat..
len rr kalu ada wireless kat blik aku...
ni kejap dpt kejap x...bla ja nak on tnet trus xdpt..
maybe dia dah tau kot niat serong aku nak guna tnet..
msti bkn serve psl kejenya...
bila kat lab aku duk siap assignment java..
tiap2 minggu ada..tp oklah skrg2
membantu jgk kalu bt,carry mark pun ok nnt..insyaallah...
waa tkot esk aku test java...tah pape ja...aku kalu jwb
program penuh ok rr..ni tkot yg statement ja...
lemah skit,lambat nak ksan error...
org ptotnya pandai r...korang tau ak,dlm bz2 aku
sempat lg tu duk tgk manjalara...hehehe...silap
aku tgk dr awal2,syg rr nak tinggal...
aku xsbar nak hbs stdy rrr...aku nak keje rr...

0 conteng disini: