Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My little Adam Danish Grows Up

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, June 08, 2008

holiday

aku baru balik dari langkawi..tapi tak de best sgt langkawi..
naik kabel pun aku takot..xrasa r camne..sebab spanjang naik kabel
aku menjerit jer,tkot punya pasal..aku tak tgk kat bawah kabel apa bnda ke apa..
sampai adik aku yang umur 6tahun bleh ckp,diam skit...bising jer..
last2 tak tahan sgt,dia ambik tgn dia tutup mulut aku...
kurang ajar betul..tau lah berani..aku ni gayat skit..macam naik roller coster jer..
lps aku naik kabel nak pegi jln2 sekitar langkawi..last2 tertido,pnat sangat naik kabel..
esokan tu aku balik..then smpai flight kL,aku p mid valley shopping baju..habis gak rm200++..
pahtu esok trs balik kmaman..pnat woww..

0 conteng disini: