Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My little Adam Danish Grows Up

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, July 30, 2008

aku n bad day

nak dijadikan trajedis..
mungkin allah xnak bagi hari sabtu masa aku kerja
4 cari nafkah..tp nak jdkan hari esoknya..
sbb masa aku p keje mtor aku tetiba pancit,
dahlah tgh laju aku bwk..motor aku dah ke kiri n kanan..
aku bleh kawal keadaan..so far alhamdulillah aku xda xcident..
then esokkanya aku jatuh tangga..allah tu maha kaya,
dia dah takdirkan aku akan sakit, tgh elok2 aku turun tangga.
tah mcm mna jd aku jatuh, masa 2 aku duk tangga tgh kat hostel..
yg pelik bkn jth kaki dlu,lutut dlu..sakit mak oii tuhan saje tahu..
aku jatuh mcm nak mluncur dgn lutut..korang bayangkan mluncur dgn lutut gna
tangga..perhh kaw-kaw kena..pah2 kan tgh aku jth org ramai lak kat tangga..
tp dorg xda gelak kat aku,smua serius ja muka..
aku dgn kontrol macho aku bt2 gelak..malu sioottt...
aku pun jln g kls, smpai kat kls bleh aku lupa nak ambik kunci kat motor..
selamber gila tggal kunci kat motor,mjurlah xda hilang motor..
aku xtaulah knapa aku cuai sgt..hrp2 bnda mcm ni xkan berulang lg..aminn

0 conteng disini: