Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My little Adam Danish Grows Up

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Saturday, September 15, 2007

1 - 10

satu...
dua miggu lps aku p pulau bidong...
walaupun dlm keadaan terpaksa,
tp boleh aku katakan besssstttt..
aku suka air...apa lagi main puas2 rr...

dua...
aku kayak,mancing,berenang,water cnfident,
snorkling...tp yang paling aku suka mancing...
fuyooo byk dpt ikan...letak ja trs dpt ikan...
jgn xpercaya aku xmabuk lsung...hehehe

tiga...
kayak,aku xbrape suka sgt...sbb lenguh tgn..
dah rr patner aku ni xpandai kayak...
akulah yang kontrol...pnat gla tgn...
pah2 kayak berkumpul tgh2 laut
pah2 dia suh jalan atas kayak...
macam cite buaya dgn sang kancil ja...
walau tkut tp bezz...benda yg aku xcuba sblm ni...

empat...
yang len dah biasa,kan dulu aku dah masuk pengakap
adalah basicnya...untung jgk masuk pengakap...

lima...
aku masih xdpt trima lg aku duk umt...
xbest,xkena dgn jiwa aku...
kdg2 pk dah bkn jd diri aku jaa...
mcm lbh pada prgai qb jaaa..
bwk diri sorg2...kwn2 tp xsebest kwn udm...

enam...
sini letc dah rr xcarring mcm udm...
aku btl2 rindu...tp nak bt camne
dah ni plihan aku...mungkin kat sini rezeki aku...
aku hrp aku dpt harungi...

tujuh...
aku rindu pada korang semua...
ina,yati,ajar,ana,cheng2,qb,naim,sha,
ratna,k.ida,mune,ramai lg rrr...
bestnya masa alam udm...

lapan...
sinikan xleh nak meniru lsung...
dah ada cctv,benganglah...
tp yang bezt test dkt dsm..sbb situ xda cctv...

sembilan...
aku dapat anak buah hehehe...
mesti korang pk abg aku jd ayahkan...
bukanlah, cousin aku...
2ramadhan lahirlah sorang puteri,
nama dia nurdini batrisya...
mak dia ckp nsib kulit xsama mcm husband dia..
jahat gila..tp xpa dorang happy...
abg aku bilalah...aku tingin nak anak sedara

sepuluh...
xtau dah nak ckp apa...
hah...nak tanya korang faham x, apa yg aku karang ni..
bt2 rr faham...aku ni bt ayat bkn pandai...
nama ja melayu tp ayat mcm tamil jaa..
tp xpa dgn adanya blog ni,boleh rr aku belajar
membuat ayat...

0 conteng disini: