Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My little Adam Danish Grows Up

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, February 19, 2010

kesihatan

sejak dari semalam entah kenapa lengan dan pinggang ku terasa sangat-sangat sakit..lengan rasa macam sengal-sengal macam dicucuk-cucuk..yang pinggang aku terase tegang gila..macam ditarik-tarik..geram betullah sakit macam ni..tak tahu nak buat apa..dia bukan sakit sampai berlarutan..sakit kejap-kejap..macam 5minit-5minit..takkanlah aku dah tua kot..dah sakit urat-urat..kejam r tu kan..aku ni muda lagi cute lagi..wakakaka

tapi siyes cakap sakit woo..macam kebas pon ada..

oklah..jangan difikir-fikir lagi sakit..
duk layan sampai sudah tak siap kerja..

ok jom teman aku sambung buat fyp..bilalah nak siap fyp ni..dah bosan aku, macam-macam nightmare gara-gara fyp ni..korang tak tahu macam mana aku rasa..fyp cukup sensitif bagi aku..
rasa nak termuntah menghadap coding ni..

oklah...daaaaa


dania amidala:mood kekeyangan + sengal2

0 conteng disini: