Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My little Adam Danish Grows Up

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, January 31, 2007

<< Love >>

single atau berteman?:
urmm..bteman..

:Percaya cinta pandang pertama?:
50-50 susah jugak nak lupa...
makan masa tu...

pernah ditolak cinta?:
....nope

kali terakhir mengungkap "I love U"?:
urrm no comment

are u in love now? :
yelah

ciri2 lelaki/pompuan yg anda x suka?:
pisau cukur,ambik kesempatan,ngada2,gedik,poyo,budjet ensem,paling penting main perasaan org,xda pegagan agama

ciri2 lelaki/pompuan yg anda suka?:
funny..happy go lucky..always being happy..paling penting beragama leh didik aku..walaupun aku ni keras kepala...sabar r..

Pekara yg tidak dpt dilupakan semasa bercinta?:
isk3..juz admire lorh..hanya aku yang tau

trust ur bf/gf 100%?:
80%...

heheh hadiah akhir yg d beri oleh pasangan anda:
music bear warna pink,comel sgt..pastu bear yg duk dalam kaca tu...
yg mcm dlm cite my girl..

pemberian yg tidak dpt dilupakan?:
cincin,tanda aku dah terikat dengan dia,
my family bt suprise besday party,
bg semua permintaan yg aku nak
walaupun kadang2..ek selalu jgk
aku xpenuhi impian my mum n dad...

paling lama berpasangan:
sekarang coz im realy2 seriously

setia pada yg satu?:
ermm..yup..tp aku rasa dia xpcaya
coz dia terbaca msg aku dulu
aku mcm pernah curang
walaupun bkn aku curang..
salah faham,maybe aku ni terlampau baik
sgt, xmbataskan walau dah ada dia

merindui seseorang skrang?:
yap!home sick rr

fav. lagu?:
bnyak..salah satu my all-mariah carey..
tp semua lg dia aku minat

siapakah kwn sejati anda?:
herdawati-satu kepala walaupun dia terlebih open

pernah di tipu oleh kwn?:
banyak kali pernah..xheran dah
kdg2 sakit ati jugak

topik yg sering d bual?:
banyak,nak topik apa..
mlm td cite korean rr

menyukai kekasih kwn sendiri?:
gila,xkan aku bt keje gila tu..
biar kwn aku minat ja kat laki tu pun,
aku akan jauh dr menyukai laki itu..

cemburu dgn kecantikkan dan kepandaian kwn?:
cemburu nak challange kepandaian dia r..
kecantikan allah dah bagi yg terbaik untuk aku..
terima dgn hati ikhlas rr

kali terakhir bermusuhan?:
form5 sampai sekarang..xda kata maaf dr dia n jugak aku..
nak berbaik dah dia mcm tu...lgpun bkn salah aku gak..
so sendiri mau ingat rr..

menikam kwn dr belakang?:
xlg rasanya...

adakah anda mengingati tarikh lahir kwn anda?
igt2!!sentiasa alert..

memusuhi seseorang sekarang?:
xda sampai memusuh juz ingat
benda dia dah buat kat aku...
susah nak lupa woi

0 conteng disini: