aku pasrah

kenapakah aku harus melalui hidup ni...dengan selalu mengembirakan orang lain tetapi diri sendiri tidak gembira..aku teringin membuat sesuatu yang mengembira yang membahgiakan aku dengan keputusanku sendiri..bukan hasil dari keputusan orang lain..jiwaku terasa sangat kosong...aku bukan lagi mel yang dulu tetapi adalah dania amidala..yang sentiasa cuba mengembirakan orang lain walau hatinya sangat2 sakit..dipendamkan saje, kerana setiap kali diluahkan sentiasa ada yang membantahnya...kenapa setiap langkahku, setiap hidupku diatur oleh orang lain..bukan diri sendiri yang mencoraknya..ya allah andai kata pilihan ini jalan yang aku harus lalui kau redhakan aku..kau tetapkanlah hatiku supaya lebih kuat dan dibuat dengan hati yang ikhlas..dan jika pilihan yang aku pilih dengan hati sendiri adalah pilihan yang ditakdirkan untuk aku kau dekatkanlah dan jauhi dari sebarang masalah..kau permudahkan sepaya aku merasa nikmat ini...jika sebaliknya kau jauhkan sejauh yang mungkin dari aku..dan jangan sekali2 ketemukan aku..aku redha diatas segalanya..mungkin ada rahsia yang cuba ditunjukkan olehmu Ya Allah..

dania amidala: mood yang sangat2 sedih..kuatkanlah hati ini

Comments

Popular Posts