Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My little Adam Danish Grows Up

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, September 21, 2010

Kekasih keduaku

Betapa sayangnya aku pada kekasih kedua yang selama ini pernah bertakhta dihatiku ini. Walau kekasih kedua, aku cukup menghargainya. Terlalu special dia dihatiku.Tak terluah sayangku pada kekasihku ini, dialah intan payung, nyawaku.. Dan kerana dialah aku berjaya sampai ke tahap ini sekarang. Sayangnya nak bagi kat mum aku guna. Cabaran yang sangat hebat untuk aku berikan pada mum aku. Aku tak sanggup untuk berkongsi dan merelakan orang lain sentuh walau dalam keterpaksaan. Kalaulah boleh tukar, aku rela kasi laptop ofis aku kat mum aku. Kalu bagi laptop baru pom aku tetap nak laptop sekarang ni tau. Betapa berharganya laptop tu disisi aku. Dialah peneman aku dikala suka, duka, gembira, sedih. Terlalu banyak kenangan yang telah aku kongsikannya selama 2tahun setengah. Walau 2tahun setengah tapi kenangan itu amat bermakna. Walau buruk dah laptopku, aku tetap sayang dia. Boleh sasau takda laptopku ini. Aku terlampau sayangkan laptop ni sebab satu beli dengan citarasaku sendiri berbanding dengan laptop masa diploma dulu. Tapi terpaksalah redha sebab tanpa duit abah, aku tak mampu memilikinya. Jadi dalam keterpaksaan kenalah merelakannya juga. Kalu ma tak jaga betul-betul laptop mel siap r. Memang mogok r. Mel bagi tempoh percubaan sebulan, kalu tak pandai jaga mel ambik balik. Tak kiralah. laptop tulah nyawa mel, susah nak cakap. Sebab mel bila sayang sesuatu, mel susah nak lupa begitu saja. Ma jangan kasi baby, fitri or adda main laptop mel. Jaga betul-betul tau..huhuhuhuu..sedih gile..Sekarang ni aku terpaksa buat backup semua data-data dalam laptop aku. Memang berdebar gila-gila bila backup data dalam laptop aku. Semua sejarah dan kenangan-kenangan lama akan muncul kembali. Aku betul-betul takot kehilangan data-data tersebut. Hanya dalam laptop itu je yang aku ada. Tapi takkan nak bagi kat ma dengan tak delete data-data. Takpa nanti aku kaya, aku beli laptop baru kat ma, then bolehlah laptop hp aku ambik semula..hihihi..Igat ma, JAGA BETUL_BETUL LAPTOP HP MEL TU!!!!!!

dania amidala: sedihnya rela dalam keterpaksaan melepaskan dan memberikan kekasih hatiku pada orang lain, sangat-sangat tidak sanggup menghadapinya..igat jaga betul-betul tau

0 conteng disini: