Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My little Adam Danish Grows Up

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, September 13, 2010

target

hari raya masih lagi ada, tapi sebagai pekerja yang makan gaji terpaksa aku pulang ke kl untuk memulakan tugas kembali..uwaaaa sangat-sangat tidak best.. terasa begitu pantas masa berlalu sepanjang balik kemaman. siyes aku cakap tak cukup cuti..pejam celik pejam celik dah kena pulang ke kl..banyak benda lagi nak buat kat kemaman tapi keadaan tidak mengizinkan..sesungguhnya aku sangat-sangat merindui kampung halaman yang tercinta.. terasa bila pulang ke kampung baru dapat bernafas dengan lega..ehehehhee..emo r pulak, homesicklah..target aku lepas raya ni nak marathon ganti puasa selama 7hari...yeahhhhh..sapa nak join dipersilakan..kan kita boleh raya semula..amacam, ok tak??hihihi..dah yang kedua, aku nak membesarkan badan..chayook2..tolonglah aku merasa sangat tidak best dengan badan sekarang..siyes makan sudah banyak tapi makin lama makin turun berat.. adakah disebabkan ketensenan, kemurungan..huhuhu..tahlah..chayook2, tak naik 48kg 45kg jadi lah...paling ketara baju2 kurungku yang selama ini aku pakai semua besar..kena cari ni tips-tips untuk meningkatkan berat badan..

dania amidala:saya nak tambah berat badan..

0 conteng disini: