Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My little Adam Danish Grows Up

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, April 06, 2011

Apalah nasib WUJ

Hangin aku, pagi-pagi nak pergi kije dah buat aku berasap. Dari mood elok nak pergi traning BIEE kat ofis terus sakit hati yang amat. Apa tak geram dan nak menyumpah seranah. Aku turun dari rumah aku tengok kete aku ada kesan calar kat pintu belakang. Tak bertamadun betullah sapa yang buat tu. dah tau kalu nak buka pintu, tengoklah jugak kena tak kat kete orang lain. Punya hangin, dah buat calar kete orang pergi tinggal bodohh.Bukan nak polish ke nak apa ke supaya hilangkan kesan. Geramm, geram. Takleh tengok kete orang cun sikit ada je yang dengki.


ARGGHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SAYA MARAH NIII, BUKAN TENGAH BERGURAU SENDA....SIAP KALU AKU TAU SAPA BUAT.......GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Dania amidala : Esok nak balik kemaman dahhh...rindu aqeel, mia dan dany..

0 conteng disini: