Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My little Adam Danish Grows Up

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, August 03, 2011

Ramadhan

Alhamdulillah merasa juga nikmat berbuka puasa bersama family tersayang dan berterawih di masjid. Alhamdulillah ku bersyukur sangat-sangat. Terasa macam sekejap aje bercuti di kampung halaman. Saya tak nak balik kl. Hati dah selesa berada di kampung halaman. huhuhu..Dan jugak Alhamdulillah Mr.sayang beransur baik dari demam dan sakit perut. Selama 2hari saya menjadi jurujerawat siang dan malam kepada Mr.sayang bagi ubat, bagi makan, bawak jumpa Doc. Tapi apa-apa saya nak ucapkan selamat menyambut bulan ramadhan. Dan saya bersyukur kerana diberi kesempatan merasai bulan ramadhan ini.

Hari ini My Little sister Siti aka cheff mau balik kampung..Yeayyy!!! as kakak saya mau request sayur goreng kailam ikan masin, tomyam, ikan masak 3rasa. ngehh2..memang terbaik masakan my little sister. Nak harap kakak dia hancurlah dapur. Nak buat apa-apa terkedek-kedek..Maklumlah dah lama tak asah bakat terpendam ini. Dari pengalaman, kepada sesiapa bergelar perempuan, silalah belajar memasak. Kalu nak masak untuk family tersayang kan senang pahtu kalu pergi rumah mak mentua tak da terkedek-kedek nak masak. Semua benda tak tahu, ambik tu tak kena ambik ni tak kena.

Dania amidala : Selamat berpuasa semua, wikend ni nak culik mia dan dany lagi..love u all ;))

0 conteng disini: