Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My little Adam Danish Grows Up

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, May 18, 2010

minggu kesukanan

minggu ni adalah minggu yang penuh dengan aktiviti sukan..sukan fakulti aku dan juga sukan di kampungku..adoii sekarang ku sudah merasa kesengalan di kaki, peha, pinggan dan lain-lain tempat yang sewajarnya..macam sakit sangat-sangat, jalan pon macam orang lepas bersalin je...slow gila, biasalah awal-awal main..bila hari-hari berlatih sakit tu dah hilang..dah sebati dengan tuan badan..dan otot-ototku akan kembali say hye-hye kepadaku..seperti di lengan dan di betisku kembali tegang..tapi bila kita selalu melakukan aktiviti ini, badan akan terasa ringannya..peluh-peluh yang menyorok akan keluar.

ok minggu ni hingga selasa depan fakulti aku ada tournament bola jaring, bola tampar, ping pong dan macam-macam sukan lagi.. hari jumaat ni pula merentas desa di kampung aku..aku dipilih menjadi juri..asalnya aku teringin gak nak masuk merentas desa ni, tapi disebabkan hadiahnya tuala mandi je..cam tak menarik je hadiah tu..walaupun ada hadiah lucky draw..kalu bagi duit rm50 ke hamper ke..best jugak..piala ke leh dijadikan kenangan..hehhehe..so aku decide tak nak berlari r..macam tak berbaloi-baloi...selain merentas desa, sukan lain seperti futsal dianjurkan juga..permainan wau aku kurang pasti..beselah orang mesyuarat aku mengulor ke lain..hehehhe


dania amidala : menahan kesengalan...

0 conteng disini: