Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My little Adam Danish Grows Up

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, August 04, 2010

balik kampung atau tidak

nak balik kampung or tak nak..saya nak balik kampung je rasa..nanti bulan pose dah tak sempat nak balik kampung..dah rindu-rindu..huhuhu..dah dorang wak besday party kat aqeel..nak join..mesti meriah ni, penuh jemput orang nih..saya amat-amat percaya mesti best besday party..sebab before ni tak pernah mengecewakan..makanan lazat-lazat berkrim tu..dengar-dengar makanan ditempah dari che ani..ofcourselah best..ada ramai sponsor..besttt..nak balik, tapi tiket tak beli lagi..huhuhu..rasa nak pergi koboi camtu je habis kije jumaat nanti..tak kira r..harap sangat-sangat adalah tiket tu..saya sudah rindu pada kampung halaman..tolonglah berilah kesempatan pada saya..semalam pom my mum call suh balik. rindu tuh kat anak comel dia sorang nih..hihihihi..mel pom rindu pada ma..uwaaaaaa nak balik, nak balik kampung..patotkah saya balik kampung????tanya hati ya anda patot balik kampung, tapi tanya dengan tidak bernafsu, anda tidak patot balik kampung..sebabnya anda baru balik kampung kedua anda dan 2week lepas baru balik kampung..arghhhh tertekannya saya..

dania amidala : homesick rumahku, familyku, kampungku, sanak saudaraku

0 conteng disini: