Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My little Adam Danish Grows Up

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, December 07, 2011

i'm a late

Hari ini aku macam robot, sepantas kilat bersiap-siap pergi kije. Semalam tido dalam pukul 2.30am setelah perbahasan telah menemui jalan terbaik untuk semua pihak..Baik ke?hahhaha. Yang tu tak kisahlah, siyes lepas pada perbahasan itu aku tido memang tak sedar diri betul tau. Tapi selalu gaklah terjaga tido dalam keadaan duduk. macam dalam keadaan orang ratib..Aku tak tahu kenapa selalu jadi macam itu. Lepas rasa penat plus lengguh baru baring kembali..huhuhu..Aku tak sedar bila aku tido dalam keadaan duduk.
Pagi ni aku terjaga betul-betul pukul 8.30am..OMG mati aku baru bangun..masuk kije pukul 9am..Patotlah rasa macam lama tido, jam di hp ni berkali-kali berbunyi sampai tak larat nak berbunyi dan stop sendiri. MasyaAllah. aku set jam pukul 4am, 6.30am dan 8.00am tapi semua tak dengar. Aku rasa sebab apa terjadi macam itu kerana aku penat sangat-sangat, stress dan rasa syook je tido dengan keadaan pagi macam nak hujan. Siap punya siap tak sampai 15minit terus terpacak dalam kereta dah..huhuhu.Drive pom kalah michael schumacher...hihihi..sila jangan ikot aksi aku ini. Sampai diofis takdalah aku lewat sangat, tengok orang lain ramai lagi tak sampai. Mean masa aku sampai adalah 2-3ketul je. Yang lain tak dapat dikesan.

Dania amidala : Bilalah agaknya aku dapat pulang bekerja di kemaman idaman yeaa..

0 conteng disini: