Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My little Adam Danish Grows Up

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, January 19, 2010

along kawen

tanggal 12.12.2009, cousin aku along dan pasanganya kak sal telah melangsungkan perkhawinan
yang gilang gemilang..tahniah along dan kak sal.. semoga kalian bahgia hingga akhir hayat. so along cepat-cepatlah dapatkan anak yea, che tam dah tak sabar nak bermain dengan cucu tu..hehehhe..so sekarang aku sidaikan beberapa keping gambar sepanjang along melangsungkan perkahwinannya di melaka (rumah belah kak sal) dan di pahang( rumah along)..congratz along dan pasangan.
siyes aku tak nanges, tapi mata masuk habuk tau..tapi lps majlis akad nikah tu mmg shaduu gilos..

along & kak sal di melaka kg paya dalam

now pict kat beserah kuantan pahang..nice pict and dress..i like

dari raut wajah terpancar kebahgiaan dorang..congratz yea..

2 conteng disini:

9W2HRZ said...

doh wakpe plok mate mu plok hok berair.. hok nikoh nyer orang lain... ke brase nok dok? hahahahaha

Dania said...

mata aku msk habuk bkn berair sbb sedih mcm pengatin...aku ni dok nangis lasung spjg knduri tu..org lain je lebih2 nangis..