Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My little Adam Danish Grows Up

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Saturday, January 23, 2010

Missing in action

aku kehilangan seutas jam tangan rossi velentino n gelang..where...where..where...
merata tempat aku cari, sehingga tangan luka terkena pisau...
aku betul2 lupa aku letak kat mana...seingat aku last pakai jam tangan
masa pergi mkn malam dengan member2 kelas kat restoran zarina..adalah 2hari lepas..
lepas tu, aku campak jam atas katil aku kot...takpon kat meja study ruang tamu..
tapi kalu aku campak kat meja stdy mesti dah jumpa..tapi kenapa tak jumpa..
cari dalam almari tak jumpa...
arghhhh sakitnya hati...time naklah benda tu takde..tlg..tlg
nak beli jam lain takda duit and banyak kenangan tau jam tu..hasil titik peluh gaji aku..
kepada orang rumah aku, kawan2 yang nampak tolong pulang kat aku jam tangan tu...
huhuhu sedih, kenapa aku ada penyakit lupa ni...

0 conteng disini: